Regestendatenbank - 201.916 Regesten im Volltext

Chmel, Regesta Friderici

Sie sehen den Datensatz 4046 von insgesamt 8972.

Jörg und Caspar Tschernöml, Gebrüder, geben dem K. Friedrich, der sie und ihre ehelichen Leibserben in den Herrenstand erhoben hat, einen Gehorsams-Revers.

"daz wir seinn kaiserlichen gnaden für uns und all unser erben versprochen und zugesagt haben, versprechen und zusagen auch wissenntlich in krafft des briefs, ob uns oder dieselben unser erben yemands vor seinn kaiserlichen gnaden, seiner gnaden erben oder in den lanndtschrann oder hofrechten irer gnaden umb sachen, die an denselben ennden zu berechten gewöndlich sind, icht fürnemen und beklagen wurde, daz wir uns an denselben ennden verantwurten und da recht geben und nemen auch als gehorsam lanndtleut in annder wege halten und beweisen sullen und wellen angeverde ..."

Überlieferung/Literatur

Geh. H.-Archiv.

Nachträge

Nachtrag einreichen
Einreichen
Empfohlene Zitierweise

Chmel n. 4044, in: Regesta Imperii Online,
URI: http://www.regesta-imperii.de/id/1463-12-27_1_0_13_0_0_4043_4044
(Abgerufen am 25.04.2024).