Regestendatenbank - 201.916 Regesten im Volltext

Chmel, Regesta Friderici

Sie sehen den Datensatz 4047 von insgesamt 8972.

Die obderennsischen Landstände beschliessen, dem K. Friedrich sich zu unterwerfen.

"Auff unsers allergnadigisten hern des R. kaysser auch unsers gnadign herrnn hertzog Sigmundt potschaft begern ist der lanndschaft anntburt etc.""Sew haben sich auff solich ir baider gnadigistn herren vor berurt pottschaft und begern underret und dy sachn gebegn nach dem hochsten und fleyssigistn so sew das in in fyndn haben mugn und wie wol sew nun ir bayder gnad als ir gnadigist herrn und fürstn erkennen und ir yetwederm ainem als dem andern gern in undertanikait und gehorsam sein wolltn so werdn sew doch in irer gewissen bewegt furtzenemen das ye weilnt unser gnadiger ertzhertzog Albrecht etc. löblicher gedachtnuss unsers allergnadigistn herrn des Ro. kaysers etc. leypplicher brueder und nagster gesyppter erb gewesen und solcher todfall auff in gefalln und sein k. g. dadurich gehorsam ze thun schuldig sein unserm gnadigisten herrn hertzog Sigmundn an seinen gerechtikaitn unenthgoltn wan dy landtschaft trawt unser allergnadigister her der Römisch kayser werd sich so sein furstlich gnad das an sein kayserlich mayestat ersuechn wirdet frewntlich und nach aller pilleichkait gegn im darin haltn, doch das auch sein k. g. dy lanndtschaft daentgegen halt und versarig als er in als sein getrewen undertanen schuldig von allter herkomen und der landtschaft durch herrn Jörign von Volkenstorff zuegesagt und vertrost ist und was sew dann sein k. g. in aller gehorsam als irm allergnadigistn herrn und landesfürstn thuen sekullen und schuldig sein des erpietent sy sich undertäniklich willig und bittn darauff ir bayder g. das im pestn auftzenemen ..."

Überlieferung/Literatur

Geh. H.-Archiv. (Gleichzeitige Vormerkung.)

Nachträge

Nachtrag einreichen
Einreichen
Empfohlene Zitierweise

Chmel n. 4045, in: Regesta Imperii Online,
URI: http://www.regesta-imperii.de/id/1463-01-00_1_0_13_0_0_4044_4045
(Abgerufen am 29.03.2024).