Regestendatenbank - 201.916 Regesten im Volltext

Chmel, Regesta Friderici

Sie sehen den Datensatz 3205 von insgesamt 8972.

ernennt den Eberhard von Bosswiler und seine männlichen Erben zu Vögten und Schirmern mehrerer freyer Reichsdörfer und Höfe.

"- Bekennen etc. das für uns komen ist unser und des reichs lieber getrewer Eberhard von Boswil und hat uns zu erkennen gegeben wie diese nachgeschriben dörffer höve und gütere mit namen das dorff Newfarn das man nennt das hangend Newfar, item das dorff Herdren bey dem frowen closter zu Kalchen under Hutwil gelegen, item das dorff Urszhawsen, item das dorff, genannt das Kurtzdorff bey Frawenfelt gelegen, item das dorff Felben under dem slosz Wellemberg gelegen, item der hove Erczenholcz, item der hove zu Strass, item die höve zu Nyderweil, item der Tuttwilpergk mitsampt den höven daselbs und die höve zu Grütt uns und dem heiligen reich in mittel zugehören auch one satz ligen und sust nyemands dheinerley gerichtz czwing und penn darüber hab noch gericht gehörig seyen usgenomen umb sachen die hohengericht berürende und hat uns diemutiglich angeruffen und gebetten, das wir in und seine erben zu vogte und schermer der vorgenanten dörffere, höve und gütere und auch der lewte daselbs wonhafftig und gesessen, von unser und des h. reichs wegen aufzenemen und gerichtz czwing und benne dartzu zu verleihen gnediglich geruchten. Des haben wir angesehen ..."

Überlieferung/Literatur

P. 192.

Nachträge

Nachtrag einreichen
Einreichen
Empfohlene Zitierweise

Chmel n. 3203, in: Regesta Imperii Online,
URI: http://www.regesta-imperii.de/id/1454-05-31_4_0_13_0_0_3202_3203
(Abgerufen am 25.04.2024).