Regestendatenbank - 201.916 Regesten im Volltext

Chmel, Regesta Friderici

Sie sehen den Datensatz 2283 von insgesamt 8972.

bevollmächtigt den Herrn Caspar (Schlick) zu Weisskirchen, königl. Canzler, mit andern Räthen und Rechtsgelehrten zu Wien das königl. Kammergericht an seiner Statt in seiner Abwesenheit zu halten.

"- Ob wir zu disen zeiten mit solichen geschefften und unmussen beladen sein, das wir selbs unser kuniglich camergericht nicht besiczen, und die sachen, so vor uns im recht hangen ausgericht mogen darumb dann ettlich parthien yecz zu uns her gen Grecz komen sind, und uns umb recht angeruffen haben. So vernemen wir das noch ettlich zu Wienn auch durch des rechten willn unserr zukunfft warten, ydoch so wollen wir das darumb unser gericht nicht still lig noch die parthien dadurch aufgeczogen werden, und darumb so bevelhn wir dir ernstlich und ist unser maynung, geben dir auch vollen gewalt und gancz macht das du on mittel an unser stat und in unserm namen davor zu Wienn mit andern unsern reten auch doctorn und des rechten gelerten und andern weisen darczu tügig unser kuniglich camergericht besiczest und haltest und alle sachn die vor uns in recht hangend darumb sich die gerichtsteg ergangn habn und noch ergan werden in unserm abwesn aufrichttest und vollendest ..."

Überlieferung/Literatur

O. 256. {O 265r}

Nachträge

Nachtrag einreichen
Einreichen
Empfohlene Zitierweise

Chmel n. 2281, in: Regesta Imperii Online,
URI: http://www.regesta-imperii.de/id/1447-05-18_1_0_13_0_0_2281_2281
(Abgerufen am 28.03.2024).