Regestendatenbank - 201.916 Regesten im Volltext

Chmel, Regesta Friderici

Sie sehen den Datensatz 2399 von insgesamt 8972.

freyet den Martin Ringlin und seine männlichen Erben.

"daz wir haben angesehn die diemutign und fleissigen bete die an uns fur unsern und des richs lieben getruen Martin Ringlin beschehen ist und ouch sein fromkeit und redlicheit damit er vor unserr maiestät manigvelticlich ist gelobt worden ... also das sy nu hinfür aller und iglicher ander rechten gnadn und frihaiten die ander unser und des richs frien leutt auf Lutkirchnerhaid und in dem land daselbst von dem rich herbracht habent, geprauchen sollen ..."

Überlieferung/Literatur

O. 251.

Nachträge

Nachtrag einreichen
Einreichen
Empfohlene Zitierweise

Chmel n. 2397, in: Regesta Imperii Online,
URI: http://www.regesta-imperii.de/id/1447-00-00_8_0_13_0_0_2397_2397
(Abgerufen am 19.04.2024).