Regestendatenbank - 201.916 Regesten im Volltext

Chmel, Regesta Friderici

Sie sehen den Datensatz 2178 von insgesamt 8972.

K. Friedrich gibt dem Hanns Neidecker von Renna, Pfleger zu Steyr, den Weinungelt zu Lewbs auf 4 Jahre in Bestand, laut seines Reverses.

"- Als uns ... herr Fridreich ... die vesten Lachsenburg für zway tausent guldein unger und ducatn und tausent phunt phenning der swarczen wiennermünss versaczt und verschriben het, derselben vesten wir aber seinen gnaden widerumb abgetrettn und die tausent phunt phenning von gütlichem willen gancz nachgelassen haben. Also daz uns sein gnad noch zway tausent guldein schuldig beleibet, darzu wir im funfczig phunt phenning yecz berait geben und ausgericht haben und dafür was sein kunigliche gnad den weinungelt zu Lewbs mit seiner zugehörung in bestanndsweis hingelassen und verschriben hat auf vier gancze jar nachst nacheinander komund, die sich zu den weichnachtn schiristkunftign uber ain jar anheben werden, yedes jar umb funfthalb hundert phunt phenning der swarczen wiennermünss. In solher mass, daz wir uns von den nuczen und renntn desselbn ungelts der obgemelten summ guldein und tausent guldein und funfczig phunt phenning durch solh jerlich beczalung gancz und envolln entricht und beczalt werden, nach lautt seiner gnaden brief so wir darumb habn ..."

Überlieferung/Literatur

Geh. H.-Archiv.

Nachträge

Nachtrag einreichen
Einreichen
Empfohlene Zitierweise

Chmel n. 2176, in: Regesta Imperii Online,
URI: http://www.regesta-imperii.de/id/1446-11-06_1_0_13_0_0_2176_2176
(Abgerufen am 28.03.2024).