Regestendatenbank - 201.916 Regesten im Volltext

Chmel, Regesta Friderici

Sie sehen den Datensatz 2104 von insgesamt 8972.

K. Friedrich ertheilt dem Richter und Rath zu Radkersburg einen Befehl hinsichtlich einer Wasserleitung aus der Mur über die Gründe der Hausfrau des Heinrich Enzestorffer und des Hanns Stickelperger.

"Als wir ew vormals geschriben und enpholhen haben ettlicher grüntt der erbarn unsers getrewen Hainreichs des Enczczestorffer hausfrawn und unserm getrewen Hannsen dem Sticklperger zugehorent zu underwinden und die Mur darüber ze laitten, domit wir lannd und leut an unser stat daselbs ze Radkelsprug nicht schaden enphahen. Haben uns die benantten Enczczestorffer hausfraw und Hanns Sticklperger anbringen lassen, wie ir ew irer leut auch underwindet, und die in die obgenanten unser stat gesidelt habt, des sie sich beswert beduncken und uns unpilleich nymbt enphelhen wir ew ernstlich und wellen das ir den vorgenantten Enczczestorfferin und Sticklperger die obberürten ir holden anverziehen widder anttwurtet, wann si willick sein uns zu gevallen die Mur uber die grunt furen zu lassen, ob die damit von unser vorgenantten stat mug gelaittet werden daran tut ir unser ernsliche mainung ..."

Überlieferung/Literatur

Geh. H.-Archiv. (Gleichz. Abschrift.)

Nachträge

Nachtrag einreichen
Einreichen
Empfohlene Zitierweise

Chmel n. 2102, in: Regesta Imperii Online,
URI: http://www.regesta-imperii.de/id/1446-06-09_1_0_13_0_0_2102_2102
(Abgerufen am 19.04.2024).