Regestendatenbank - 201.916 Regesten im Volltext

Chmel, Regesta Friderici

Sie sehen den Datensatz 1659 von insgesamt 8972.

verpfändet dem Leopold Neidecker von Rena (Ranna), seinem Pfleger zu Gors, das Ungelt zu Gors, Horn, Wiltperg und Alotsteig, für 1000 Gulden ungrisch und Ducaten, gegen Herausgebung jährlicher 400 Pfund schwarzer Münze, 300 Pfund für den Pfleger und 32 Pfund Wachtgeld (zu Gors), die übrigen 68 Pfund in die fürstliche Kammer.

"Daz wir ... schuldig worden sein und gelten sullen tausent guter wolgebegner guldein unger und ducaten, die er uns yetz durch unserr vleissigen gepete willen zu unsern merklichen nottdürfften berait gelihen hat und die uns an unserr geltschuld so wir vorczeiten zu unsers fürstentums Oesterreichs nottdurfftn gelihen haben gevallen sind. davon so haben wir in nach billeiher danckperkait hingelassen verphenndet und versaczt ...""geschech auch daz der vorgenant unser ungelt mit seiner zugehörung in vorgeschribner mass ungelöster in irr gewalt pelib, lennger dann unser vesst und phleg zu Gors so sullen si die vorgenanten drew hundert und zwai und dreissig phunt phenning burkhut und wachtgelt dann ainem andern unserm phleger zu Gors wer der ye zu zeiten sein wirdet und dem wir die schaffen, und die acht und sechczig phunt phenning die also werdent ubersteen als vor berürt ist in unser fürstleich kamer ze Oesterreich ... jerleich raihen zu den vir Quatembern ydes jars, als gewöndleich ist ...""Commissio domini Regis per consilium magistro camere referente."

Überlieferung/Literatur

Geh. H.-Archiv.

Nachträge

Nachtrag einreichen
Einreichen
Empfohlene Zitierweise

Chmel n. 1657, in: Regesta Imperii Online,
URI: http://www.regesta-imperii.de/id/1444-06-30_1_0_13_0_0_1657_1657
(Abgerufen am 25.04.2024).