Regestendatenbank - 201.916 Regesten im Volltext

Chmel, Regesta Friderici

Sie sehen den Datensatz 1536 von insgesamt 8972.

Graf Ulrich von Cilly verschreibt sich, dass nach seinem und seines Vaters Abgang ihre Erben zu Ehren des römischen K. Friedrich den Herzogen zu Oesterreich anstatt des gebrauchten Titels: "Unsern lieben" hinfür "unsern gnedign Herren" schreiben sollen.

"als der hochgeborn mein lieber herr und vatter graf Fridreich graf zu Cily etc. und ich yetz mit dem allerdurchlauchtigisten fürsten und herrn herren Fridreichen römischen kunig zu allenczeiten merer des reichs unsern allergnedigisten herrn umb ettlich zwitrecht und stöss die sich zwischen seiner kunigkleichen gnaden und uns erhaben het widerumb veraynt worden und ettleich brief die uns sein kunigkleich gnad gibt und auch puntnuss und gemechtbrief, auch ander brief zu söleicher aynigung notdürftig zwischen seinen kunigkleichen gnaden und uns gegen einander ausgegangen sein, die nicht allein sein kunigkleich gnad von gueten willen und uns zu eren gegunnet und nachgeben hat das wir unser lieb herren herczog Albrechten und herczog Sigmunden in den titelln unser lieb herren genant und geschriben haben, und durch söleicher gnaden die er mannigkfaltikchleich zu uns gehabt hat, so begeben wir uns hinwider sein kunigkleichen gnaden zu eren und gevallen und geloben und versprechen das sein kunigkleichen gnaden bey unsern trewn und wirden, fur uns und unser erben wenn unser egenanter vatter graf Fridreich und wir nicht mer sein, sunder von verhengnuss des almechtigen gots von diser werlt verschaiden, das dann unser eriben und nachkomen allen fürsten und herczogen von Oesterreich nach unser baider abgankch hinfür in den titelln, unser gnedig herrn schreiben sullen es wer dann das unser erben von den gnaden des almechtigen gots zu hoher stand und wirden kömen, die wern soleichs schreibens des titells gegen in vertragen ..."

Überlieferung/Literatur

Geh. H.-Archiv.

Nachträge

Nachtrag einreichen
Einreichen
Empfohlene Zitierweise

Chmel n. 1534, in: Regesta Imperii Online,
URI: http://www.regesta-imperii.de/id/1443-09-29_1_0_13_0_0_1534_1534
(Abgerufen am 28.03.2024).