Regestendatenbank - 201.916 Regesten im Volltext

Chmel, Regesta Friderici

Sie sehen den Datensatz 387 von insgesamt 8972.

K. Elisabeth begehrt von K. Friedrich ihren Sohn Ladislaus und ihre Tochter, und die ungarische Krone zurück.

"Wenn euch wol wissentlich ist, daz wir euch zu der Zeit, da wir euch unsern Sun, Tochter, und Cron geantwurten, gesaget haben, das uns, und unserm Sun, ycz so in dem krieg ist, nicht füglich wer, das unser Sun anderswo stünd, dann in dem kunigreich ze Ungern, darauf ir uns ainen brief geben habt, ob wir icht ain geslos zu Ungern gewinnen, darauf er versarigt wär, daz ir uns die antwurten woldet. Auch mag ewr lieb wol versten, das uns, und unserm Sun fuglaich wär und nuczleich, daz er yez in dem Kunigreich ze Ungern gehalten wurd, wenn so ewr lieb in daz Reich czeucht, da euch Got vil gelukchs zu geb, gepurt nyemants so hoch die chinder zu halden dann uns ..."

Überlieferung/Literatur

Geh. H.-Archiv.v. Kollar, Anal. Vindob. II. 988.

Nachträge

Nachtrag einreichen
Einreichen
Empfohlene Zitierweise

Chmel n. 386, in: Regesta Imperii Online,
URI: http://www.regesta-imperii.de/id/1441-10-06_1_0_13_0_0_386_386
(Abgerufen am 29.03.2024).